Intodeauna citesc intai pagina sportiva. Aici gasesc realizarile oamenilor, in schimb prima pagina nu arata decat esecurile lor. ~Earl Warren

Prima serva

Tot mai puține chestii pe care le poți urmări în media și care sa-ți creeze anumite stări emoționale. Printre acestea, un loc important, pe lângă lectura de calitate din anumite publicații, se găsește competiția sportiva ( atunci când nu e trucata ). Stau atent aproape tot timpul la ce se întâmpla în sport.  Nu ratez sa citesc ultimele știri, ma uit peste clasamente, rezultate, statistici etc. Ca tot utilizatorul de calculator, hop și eu cu o pagina pe net. Mi-oi da și eu cu părerea despre ce mi-a plăcut și ce nu în lumea sportului. Priorități vor avea tenisul și fotbalul.  Ceva mai puțin liga lui Mitica, în care sportul este trecut la pagina de mondenități de calitate îndoielnică. In rest…om vedea!

8 responses

  1. te-am adaugat in blogroll

    24 Mai 2010 la 3:11 pm

  2. dragos

    Daca vrei sa faci bani din ceea ce scrii, incearca Blogmoney si inscrie-te!
    http://aff.blogmoney.com?aid=2647&acid=223

    29 Noiembrie 2010 la 7:25 am

  3. Pentru stiri din fotbal extern iti recomand si site-ul meu, http://fclub.ro. Iar blogul tau il voi urmari cu placere, sper sa scrii cat mai mult(e) despre tenis.

    11 Martie 2011 la 7:43 pm

  4. Pingback: Ce-ar fi daca am ajuta victimele din Japonia, scriind pur si simplu?! | alexandrescudaniela.com

  5. Pingback: Leapsa blogosferica | alexandrescudaniela.com

  6. Te-am adaugat cu celalat blog Reactii pozitive in blog roll!
    Ti-am lasat si acolo un mesaj. Linkul meu pentru blogroll este> http://avimelech24.wordpress.com/
    iar pentru nume poti adauda AviMeleh.

    9 Mai 2011 la 7:45 am

  7. Flaviu

    Tot pentru schimb de link si eu
    blogul meu e aici http://colorline1.wordpress.com/
    FLAVIU
    🙂

    18 Mai 2011 la 2:25 pm

  8. Flaviu

    Salut,
    ti-am lasat si eu mesaj pentru schimb de link dar vad ca nu a aparut inca!…Eu te-am adaugat deja la blogroll pe colorline1.wordpress.com
    FLAVIU

    20 Mai 2011 la 4:59 pm

Lasă un răspuns

